Nuffnang Ads

Friday, December 24, 2010

...a stoRy...

tittle utk this entry niey same plak mcm name page Cik Akma, my BFF, syg kamu....
huhuuhuhu, actually, sajew nk share psl KAMI...
msti ada certain blogger ckp ak niey xde benda laen k nk share...
tp tkpe laa.., nk share jgkkk.. ( gewdik jap ) time kasih..
biasa laa niey tgh hot2 lg nk start kisah cinta nie.. wakakakaka
hope kekal until the end... Amiiin..

*** at fiRst ***

first2 kami kenal... ak biasa laa.. x layan sgt.. ( kira jual mahal laa 2.. hik3 )
time 2 ak kt tempat praktikal untuk semester 5 dkt Alor Star..
biase laa.. after hbis kjew, blik dari ward bukan nyerr nk mghadap buku
tapiii berFACE booking jew laa thu... hahahhhaha
bkan ap nk isi masa yg terluang.. mcm laa free sgt.. wakakaka
dari hari ke hari timbul semula seseorang dkt page ak..
then and then... we decide nk berKAWAN2..
kami kwn dan terus berkawan..
;-))

*** second part ***

lpas hbis praktikal, go back to college..
dann kami terus berhubung
and he nice when he going be my friend...
and lpas last sit final exam..
he ask me to be special in his life.
oMG.. suprised.. and i feel that he serious..
BUT i didn't give my answer.
bcoz I scared to trust boy anymore...

after got his explanation, I opened my heart to him..
10th October of 2010..
the date beginning of our love story...
until now we are fall in lurve.
Ily, b...
tenss cz be loving me.

*** third part ***

on 18th December of 2010, I met him for a first date...
oMG.. so nervous.. first time meet him.
ulalalala.. so hepy when I stand behind him..
even aku TERsangat laa pendek bila berDIRI sebelah dye.. huhuhu

about him ..
so simple.. I like...
always make joke and make me smile.. =))
dye comey... *mcm nk cubit skmo kt pipi dye.. (*gewdik jap.. sowi)
tenss awk blikan sy aiskrim.. i love ice-cream. huhuhu
tenss cz fullfill two days with me.
and for your information, you are the first person called me "kecik".
before thiS, org biasa ckp ak niey gemuk, besor, chubby dan seangkatan dengannya..
tenss awk cz telah ubah persepsi sy before niey.
tenss jgk kt awk cz belikan sy t-shirt, wallet dgn key-chain...
I appreciate that.. tenss so much.
then, tenss jugak cz sudi ajar sy how to take picture..
I got a new experience from him.
one more thing, tens so much..
cz tlg uat keluarkn isi ketam.. then.., suapkan kt sy..
I love thats moments..

***tiada ucapan laen yg bley sy ucapkan kt awk..
time kasih byk2..
I will miss thats moment with you.
I hope that will be again and again.. InsyaAllah..

Awak.. Ily..



4 comments:

Leave your comment here okay,
hope sincerely from your heart to me.
Thank You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...