Nuffnang Ads

Monday, January 10, 2011

bLood dOnation

on 10th January of 2011, I had donated 350ml of my blood..
huhuhuhu,,. it was my first time experience..
first2 kan takut jgk laa ngok jarum yang agak laa besar.. wakakaka
tp ak tabahkan hati sebab ikhlas niey nk menDERMA.. kwang3,.
lps pada niey,, ak rsew cm nk derma lagi... huhuhuhu

these are the pics yg sempat ak amek time derma darah... ;-))



niey intstrument yg digunakan untuk blood donation... wow.. guna jarum yg berLUMEN besar... adushyyy... cakit,,.. heeee~~~~



niey time SN nk insert braNULa time nk start derma darah... cakit time niey..




blood donation was runned... huhuhu.. onLy 350ml of my blood...
;-))



my blood already full contained 350ml for donation to the people who those needed...
heeee~~~~
sincerely from me...


(^;^)



6 comments:

  1. wah...taniah..
    aku pown dah derma..tapi bkn 350ml lah.....

    ReplyDelete
  2. ohhh. ty.. huhuhu
    bgus laa... derma lg k..
    dah 2 brp ml..?

    ReplyDelete
  3. sket jew..dlm 450ml jew kot..baru 2kali jew..memang niat nk derma kala ada...

    ReplyDelete
  4. bgus2...
    drah ak group O.. penderma universal..

    ReplyDelete

Leave your comment here okay,
hope sincerely from your heart to me.
Thank You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...