Nuffnang Ads

Saturday, December 3, 2011

experience as a teacher... :-))

huhuhu.. pelik x..?? dari bidang nuRsing I bley tukar jadik Cikgu.. hahahah
evethough for 2 month jew I mengajar, tp terasa jgk laa untuk mendidik anak2 murid sy. hehehe
so from that jugak laa I dpt imprOve my confident level...
for sure la before memang sy seorang yg quiet pemalu.. hahahaha

ermmm, nk stoRy la ckit psal experience time I teaching budak2 tue kan...

::: for 2 month, I was teached at Sek. Keb. Ladang, very2 near at my house... walking pun smpai tp taw2 la sy nie, nk jugak org dtg anto ngan jemput.. hehehehhe.. mesti korunk ckp sy nie ngade2.. huhuhu.. whatever laa.. :P

::: there, I ditugaskan tuk mengajar subject Science utk budak drjah 3 ngan 4.
subjek laen yg I ajar jugak :- Music : bdak drjah 2 ngan 3
P. Seni : bdak drjah 2 ngan 3
Kajian Tempatan : bdak drjah 4

::: time mengajar kt sek tue, bwu laa I taw realiti sebenar lifestyle seorang guru.
byk kjew kna settle maa...

::: sempat jugak laa I kena jaga budak2 tue exam akhir tahun.. then lepas tue, mula laa utk menyemak kertas... wah dh start ada tugasan bru for me. hehehehe

::: last but not least, thanks to all, semua guru, especially my GB.., a mean Guru Besar.. coz memberi kpercayaan kpd sy untuk bertugas as Guru Ganti...
Alhamdullilah dpt hbiskan dgn baek... :-D


::: kekadang sempat jugak termenung and posing time duk rest dlm bilik guru... :-))


Sekian.., Mekacih...



2 comments:

  1. oh...leh bukak pusat tuisyen dah lepas nie...

    ReplyDelete
  2. hahaha.. kemain suh bukak pusat tuisyen.. hihihi.. okay jugak nanti bley la cik fathini anto your sons g tuisyen kt cik zuera. wakakaka

    ReplyDelete

Leave your comment here okay,
hope sincerely from your heart to me.
Thank You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...