Nuffnang Ads

Tuesday, December 6, 2011

Jika dia milikku...


♥ ♥ walau dimana kamu berada kamu juga lah pemilik tulang rusukku ,
aku selalu menantimu ,
mengimpikanmu ,
walau banyak bunga yang harum baunya ,
aku masih tidak dapat merasai haruman kasturi yang ikhlas di dunia ini ,
yang hanya sederhana ketika berkata ,
yang punya tautan hati antara aku dan dia ,
yang punya satu rasa dalam pelbagai warna ,
kasih umpama lautan yang tak pernah habis ,
dan setia bagai bintang yang menemani malam ,
aku selalu berdoa supaya kamu terakhir buatku ,
aku tidak pernah berhenti istikharah buat kamu
selagi aku tak punya ketetapan iman yang maha hebat seperti dahulu ,
kerna aku tidak mahu tersilap lagi ,
cukuplah sekali yang sangat menyakiti ♥ ♥



* post niey sje jew cik zuera nk share utk korunk but kata2 diatas tue sesuai utk hamba Allah yg dari golongan insan lelaki. Dan ditujukan kpd insan istimewanya.
Hayatilah .

Sekian, Wassalam .





No comments:

Post a Comment

Leave your comment here okay,
hope sincerely from your heart to me.
Thank You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...